TECHNIVOLT 1100 SMART, 5 m kabel do ładowania
Stacja ładująca 11 kW z podłączonym na stałe kablem ładującym zgodnie z IEC 62196-2 typ 2
z VAT.
- Tryb ładowania 3 zgodnie z IEC 61851
- Zamontowany kabel ładujący, 5m, z wtyczką typu 2
- Moc ładowania 11 kW
- Prąd ładowania 16A na fazę, możliwe również ładowanie jednofazowe
- Ochrona przed nieautoryzowanym dostępem
- Zintegrowane wykrywanie prądu różnicowego DC 6mA
- Funkcja RFID do aktywacji procesów ładowania
- Zintegrowany uchwyt kabla ładującego
- Zarządzanie obciążeniem
- Licznik energii MID
Do ładowania prywatnego i półpublicznego
TECHNIVOLT 1100 SMART umożliwia szybkie i bezpieczne ładowanie w domu. Ładowanie w konwencjonalnym gnieździe wiąże się nie tylko ze znacznie dłuższym czasem ładowania, ale także z dużym ryzykiem bezpieczeństwa. Ponadto posiadanie w domu własnej stacji ładowania wallbox daje ogromną przewagę nad publicznymi stacjami ładowania. Ty decydujesz o dostawcy energii elektrycznej, a tym samym o cenie prądu za ładowanie twojego e-samochodu.
TECHNIVOLT 1100 SMART może być instalowany na różne sposoby pod zadaszeniem, na parkingu podziemnym lub na podjeździe - czyli wszędzie tam, gdzie zwykle parkujesz samochód elektryczny. Dla tych, którzy nie chcą lub nie mogą uszkadzać konstrukcji ściany (własności osób trzecich), można ją również zamontować na filarze.
Jednocześnie dzięki swoim funkcjom TECHNIVOLT 1100 SMART może być również idealnie wykorzystany jako stacja ładowania w przestrzeniach półpublicznych. Wallbox sprawdza się, gdy ma powstać kontrolowana infrastruktura ładowania, np. punkty ładowania na terenie firmy, w garażach lub na parkingu przy supermarkecie.

Wtyczka ładowania typu 2
TECHNIVOLT 1100 SMART ma kabel ładujący typu 2 na stałe zintegrowany ze stacją ładującą. Naładujesz nią większość e-samochodów, ponieważ wtyczka typu 2 jest obecnie standardem europejskim.
Planowane dofinansowanie
NFOŚ i GW planuje w najbliższym czasie uruchomienie programu dofinansowania do przydomowych stacji ładowania, takich jak TECHNIVOLT 1100 SMART.
Nie wymaga dodatkowych pozwoleń
Instalacja stacji ładowania TECHNIVOLT 22 kW nie wymaga pozwolenia na budowę. Ten wallbox w przeciwieństwie do stacji publicznych, nie podlega również obowiązkowi nadzoru Urzędu Dozoru Technicznego.
Certyfikat Podłącz i ładuj ISO 15118
Plug & Charge zgodnie z ISO 15118 umożliwia bezpieczne uwierzytelnienie pojazdu w procesie ładowania bez dodatkowej autoryzacji ładowania, np. z kartą RFID. Stacja ładująca automatycznie wykrywa kompatybilny samochód elektryczny, gdy jest podłączony za pomocą kabla ładującego - proces ładowania może rozpocząć się natychmiast.
Tutaj możesz sprawdzić, czy Twój pojazd obsługuje funkcję Plug & Charge zgodnie z normą ISO 15118.

Odpowiedni dla backendu OCPP
TECHNIVOLT 1100 SMART jest zgodny z OCPP. Dzięki temu możliwe jest połączenie z systemem backendowym.
Następujący dostawcy backendu są certyfikowani, a zatem kompatybilni:
Licznik energii
Kilowatogodziny można rozliczać za pomocą zintegrowanego licznika z certyfikatem MID i wyświetlać na zintegrowanym wyświetlaczu na stacji ładującej. Idealne rozwiązanie np. w przypadku rozliczania samochodów służbowych lub pojazdów najemców.
Umożliwia łatwe podłączenie typu Plug & Play do systemów zarządzania energią.
Zgodny z zasadą stosowania VDE AR-E 2829-6.
Aplikacja TechniVolt Home zapewniająca pełny przegląd sytuacji
Prosta, przejrzysta i bogata w informacje: dzięki aplikacji TechniVolt Home masz zawsze podgląd na swoją stację ładowania Wallbox i związane z nią procesy ładowania w sieci domowej. Wygodnie z kanapy otrzymujesz na bieżąco informacje o aktualnym stanie ładowania stacji, zarządzasz kartami dostępu różnych użytkowników lub przeglądasz i eksportujesz statystyki dotyczące procesów ładowania.
Ważna informacja: Przed rozpoczęciem korzystania z aplikacji należy zaktualizować oprogramowanie stacji ładowania Wallbox. Plik instalacyjny wraz z instrukcją można znaleźć w sekcji pobierania.

Szybkie ładowanie z mocą 11 kW
Dzięki mocy ładowania wynoszącej 11 kW można szybko i skutecznie ładować nawet pojazdy elektryczne o większej pojemności akumulatora. Skorzystaj z uproszczonego kalkulatora ładowania, aby sprawdzić, w jakim czasie TECHNIVOLT 1100 SMART całkowicie naładuje Twój pojazd od 0 do 100. Podane czasy są teoretycznymi, maksymalnymi czasami ładowania. Zgodnie z powszechną rekomendacją samochód elektryczny należy ładować od około 20% do około 80% całkowitej pojemności akumulatora
Kalkulator czasu ładowania z TECHNIVOLT 1100 SMART

Chronione kartą RFID
Jeśli stacja ładowania elektrycznego jest swobodnie dostępna przy wjeździe lub w garażu, warto zastosować zabezpieczenie dostępu, które uniemożliwi nieuprawnionym osobom korzystanie z niej. W TECHNIVOLT 1100 SMART można używać kilkuset kart RFID. W zestawie znajdują się już dwie karty RFID, które umożliwiają wygodne i bezpieczne ładowanie wyłącznie po uprzedniej autoryzacji. W dowolnym momencie można zaprogramować dodatkowe karty RFID.


Wskaźnik stanu LED
Kolorowy pierścień świetlny sygnalizuje gotowość do ładowania lub aktualny proces ładowania. Dzięki temu zawsze masz łatwy i zrozumiały dostęp do informacji o stanie pracy stacji ładowania.

Niższe koszty instalacji dzięki zintegrowanej funkcji wykrywania prądu upływowego DC
Jetzt wird es sehr technisch, aber auch wichtig! Die TECHNIVOLT 1100 SMART besitzt bereits eine integrierte elektronische Erkennung von glatten Gleichfehlerströmen im Bereich von IΔn ≥ 6 mA, wie sie die DIN EN 61851-1 für Elektrofahrzeuge vorschreibt. Sie stellt sicher, dass die Stromversorgung des Fahrzeugs im Falle eines Fehlergleichstroms größer 6 mA getrennt wird. Das bedeutet für den Elektriker, der die Wallbox anschließt: Er benötigt lediglich einen Fehlerstromschutzschalter vom Typ A, der deutlich günstiger als ein Schalter vom Typ B ist.

Energiemanagement
Urządzenie TECHNIVOLT 1100 SMART można podłączyć do systemu zarządzania energią, np. kompatybilnej instalacji fotowoltaicznej (instalacji PV), za pomocą protokołu EEBUS przez sieć LAN, aby ładować pojazd elektryczny w przypadku nadwyżki energii PV. Jeśli instalacja PV wytwarza więcej energii niż zużywa gospodarstwo domowe, można bezpłatnie ładować samochód elektryczny nadwyżką energii PV. Interfejs do SMA Sunny Home Manager jest już zintegrowany i można go aktywować za pośrednictwem interfejsu internetowego.
Systemy zarządzania energią:
- EEBUS: SMA / TQ i systemy pochodne TQ / Hager / GridX / Schneider Electric
- Modbus-TCP: ASKI / TQ i systemy pochodne TQ / Phoenix Contact
- SEMP: SMA

Ochrona przed wiatrem i warunkami atmosferycznymi
Elastyczne zastosowanie TECHNIVOLT 1100 SMART wynika między innymi z właściwości jego obudowy. Ponieważ nadaje się on do montażu na zewnątrz, ta skrzynka ścienna jest dobrze i bezpiecznie zamknięta od zewnątrz. Jednak stacja ładowania jest narażona nie tylko na działanie deszczu, ale także innych czynników zewnętrznych. Kurz, a nawet nieuprawniona obsługa mogą spowodować zmniejszenie mocy ładowania lub uszkodzenie stacji ładowania. Dlatego TECHNIVOLT 1100 SMART posiada klasę ochrony IP54. Oznacza to, że jest dobrze chroniona przed kurzem, niepożądanym dotknięciem oraz rozpryskami wody. Ta klasa ochrony jest szczególnie ważna, ponieważ w przeciwnym razie konieczne byłoby zapewnienie lepszej ochrony przed warunkami atmosferycznymi, co z kolei powodowałoby dodatkowe koszty. W przypadku TECHNIVOLT 1100 SMART ochrona przed warunkami atmosferycznymi jest wliczona w cenę.

Zarządzanie obciążeniem
Jeśli parking jest wyposażony w kilka punktów ładowania (stacji ładowania), ograniczeniem prądu ładowania w punkcie ładowania jest przyłącze domowe, przewód zasilający lub odgałęzienie podrzędnej rozdzielnicy. Ograniczenie to stanowi górną granicę rozdzielanego prądu ładowania.
System zarządzania obciążeniem firmy TechniVolt umożliwia optymalne dostosowanie prądu ładowania z kilku punktów ładowania do maksymalnego dostępnego prądu i rozdzielenie go między podłączone samochody elektryczne.
Rozdzielenie obciążenia może odbywać się w sposób statyczny, dynamiczny i zależny od czasu. Dzięki temu ograniczone, wspólne źródło zasilania nie jest przeciążane.
Instalacja? Tylko przez specjalistę!
Podłączenie stacji ładowania może być wykonane wyłącznie przez profesjonalnego elektryka lub operatora sieci energetycznej. Należy przy tym zwrócić szczególną uwagę na całkowitą moc elektryczną podłączenia. Niektóre podłączenia domowe umożliwiają bowiem uzyskanie mocy całkowitej do 43 kW – w tym przypadku ładowanie za pomocą stacji ładowania o mocy 11 kW jest zazwyczaj możliwe bez żadnych problemów. Często jednak przyłącze domowe dostarcza tylko około 22 kW mocy całkowitej. Jeśli w gospodarstwie domowym oprócz stacji ładowania działają inne urządzenia, zwłaszcza te o dużym poborze mocy, ładowanie samochodu elektrycznego z ciągłą mocą ładowania 11 kW staje się trudne.
html
zip
| Pn | |
|---|---|
| EAN | 4019588063013 |
| Długość przewodu | 5 metr |
| Kolor | czarny/biały |
| Nr art. | 0000/6301 |
| Waga (z opakowaniem) | 10,76 |
| Waga (urządzenie) | 8,39 |
| Wymiary urządzenia (Sz x W x Dł) | 34 x 66 x 11,2 |
| Wymiary kartonu | 48 x 71,3 x 22,2 |
| sonstiges | |
|---|---|
| Finansowanie | _ |
| tvolt_load_static | Tak |
| tvolt_load_time_dependent | Tak |
| tvolt_load_phases_individual | Tak |
| tvolt_load_dynamic | Tak |
| tvolt_load_phase_iba_prevention | Tak |
| Moc ładowania | 11 |
| Odbiór mobilny | |
|---|---|
| tvolt_mobile_lte_ffd_bands | B1/B3/B7/B8/B20/B28 |
| tvolt_mobile_sim_card | Micro-SIM |
| tvolt_mobile_edge_bands | B3/B8 |
| tvolt_mobile_standard | 4G LTE Cat1 |
| tvolt_mobile_wcdma_bands | B1/B8 |
| Warunki przechowywania | |
|---|---|
| Wilgotność | 5 ... 95 (względna, bez rosy) |
| Temperatura | -30 ... 70 |
| RFID | |
|---|---|
| Częstotliwość | 13,56 |
| Standard | ISO 14443A |
| UID | 4-bajtowy |
| Typ karty | MIFARE |
| Środowisko pracy | |
|---|---|
| Wysokość operacyjna | 2.000 |
| Odporność na uderzenia | IK08 |
| Temperatura | -25 ... 55 (bez bezpośredniego światła słonecznego) |
| Wilgotność powietrza | 5 ... 95 (względna, bez rosy) |
| Klasa IP | 54 |
| Komunikacja | |
|---|---|
| Komunikacja pojazdu | PLC, ISO 15118 Plug-&-Charge |
| Internet / sieć | Ethernet, WLAN |
| tvolt_com_mobile | Mobilfunk |
| Punkt ładowania <> backend | OCPP wersja 1.5, 1.6 |
| Autoryzacja użytkownika | RFID |
| Modbus | Tak (Modbus-TCP) |
| SMA SEMP | Tak |
| EEBUS | Tak |
| Upoważnienie | |
|---|---|
| RFID | Tak |
| Właściwości mechaniczne | |
|---|---|
| Materiał obudowy | Plastik, ognioodporny |
| Przepust do linii zasilającej | M32, do kabli Ø 15-21 mm |
| Przepust dla kabli do transmisji danych | M25, für Kabel Ø 4-9 mm |
| Ochrona | |
|---|---|
| Wykrywanie prądu zwarcia DC | RCM wewnętrzny, IΔn ≥ 6 mA |
| MCB w wejściu | Charakterystyka wyzwalania C |
| RCCB w wejściu | 4P-20A-30mA, Typ A |
| Wyjście / połączenie pojazdu | |
|---|---|
| Tryb ładowania | Mode 3, IEC61851-1 |
| Port do ładowania | Zamontowany kabel ładujący, 5m, z wtyczką typu 2 |
| Napięcie wyjściowe | 230 / 400 |
| Prąd ładowania | 16 |
| Moc ładowania | 11 |
| Sieć & Komunikacja | |
|---|---|
| 4G | Tak |
| IEEE 802.11n | Tak |
| 100Base-T | Tak |
| IEEE 802.11g | Tak |
| DHCP | Tak |
| IEEE 802.11b | Tak |
| HTTP | Tak |
| 2,4 GHz | Tak |
| WPA2 | Tak |
| TCP/IP | Tak |
| Zasilanie | |
|---|---|
| prąd nominalny | 16 |
| Częstotliwość napięcia | 50 |
| tvolt_supply_standby | typ. 4,2 |
| Kabel zasilający | max. 10 mm² Ø 15-21 mm |
| Napięcie znamionowe | 230 / 400 |
| Rodzaj prądu | AC |




