TECHNIVOLT 1100, 5 m kabel do ładowania
Stacja ładująca 11 kW z podłączonym na stałe kablem ładującym zgodnie z IEC 62196-2 typ 2
z VAT.
- Für privates Laden zuhause: TECHNIVOLT macht schnelles und sicheres Laden zu Hause möglich mit zahlreichen Vorteilen
- Typ 2 Ladestecker: TECHNIVOLT nutzt den in Europa weit verbreiteten Typ 2 Ladestecker, der mittlerweile als Standard gilt mit 11kW für extra schnelles Aufladen des Autos - inklusive fest verbundenem Ladekabel
- Geschützt durch RFID-Karte: Ein Zugriffsschutz ist sinnvoll, um Unbefugte am Laden zu hindern. Eine Nutzung ist nur mit registrierten Nutzerkarten möglich (2 im Lieferumfang enthalten)
- TechniVolt Ladelösungen sind alltagstauglich, einfach bedienbar, zukunftssicher und erfüllen höchste Leistungs- und Qualitätsansprüche. Die Wallbox TECHNIVOLT 1100 ist Made in Germany.
Do prywatnego ładowania w domu
TECHNIVOLT 1100 umożliwia szybkie i bezpieczne ładowanie w domu. Pozwala również znacznie skrócić czas ładowania, w porównaniu z ładowarkami z konwencjonalnym gniazdem. Ponadto posiadanie w domu własnej stacji ładowania wallbox zapewnia jeszcze jedną wielką przewagę nad publicznymi stacjami ładowania: możesz samodzielnie określić dostawcę energii elektrycznej, a tym samym koszt ładowania Twojego e-samochodu.
TECHNIVOLT 1100 ma wszechstronne możliwości montażowe. Można go zamontować pod zadaszeniem, w garażu lub na parkingu podziemnym, a nawet na podjeździe - czyli wszędzie tam, gdzie zazwyczaj parkujesz samochód elektryczny. Mamy też dobrą wiadomość dla tych, którzy nie chcą lub nie mogą zamontować wallboxa do ściany: TECHNIVOLT 1100 może być również zamontowany na filarze.

Wtyczka ładowania typu 2
TECHNIVOLT 1100 ma kabel ładujący typu 2 na stałe zintegrowany ze stacją ładującą. Naładujesz nią większość e-samochodów, ponieważ wtyczka typu 2 jest obecnie standardem europejskim.
Planowane dofinansowanie
NFOŚ i GW planuje w najbliższym czasie uruchomienie programu dofinansowania do przydomowych stacji ładowania, takich jak TECHNIVOLT 1100.
Nie wymaga dodatkowych pozwoleń
Instalacja stacji ładowania TECHNIVOLT 22 kW nie wymaga pozwolenia na budowę. Ten wallbox w przeciwieństwie do stacji publicznych, nie podlega również obowiązkowi nadzoru Urzędu Dozoru Technicznego.
Certyfikat Podłącz i ładuj ISO 15118
Plug & Charge zgodnie z ISO 15118 umożliwia bezpieczne uwierzytelnienie pojazdu w procesie ładowania bez dodatkowej autoryzacji ładowania, np. z kartą RFID. Stacja ładująca automatycznie wykrywa kompatybilny samochód elektryczny, gdy jest podłączony za pomocą kabla ładującego - proces ładowania może rozpocząć się natychmiast.
Tutaj możesz sprawdzić, czy Twój pojazd obsługuje funkcję Plug & Charge zgodnie z normą ISO 15118.

Odpowiedni dla backendu OCPP
TECHNIVOLT 1100 jest zgodny z OCPP. Dzięki temu możliwe jest połączenie z systemem backendowym.
Następujący dostawcy backendu są certyfikowani, a zatem kompatybilni:Aplikacja TechniVolt Home zapewniająca pełny przegląd sytuacji
Prosta, przejrzysta i bogata w informacje: dzięki aplikacji TechniVolt Home masz zawsze podgląd na swoją stację ładowania Wallbox i związane z nią procesy ładowania w sieci domowej. Wygodnie z kanapy otrzymujesz na bieżąco informacje o aktualnym stanie ładowania stacji, zarządzasz kartami dostępu różnych użytkowników lub przeglądasz i eksportujesz statystyki dotyczące procesów ładowania.
Ważna informacja: Przed rozpoczęciem korzystania z aplikacji należy zaktualizować oprogramowanie stacji ładowania Wallbox. Plik instalacyjny wraz z instrukcją można znaleźć w sekcji pobierania.

Szybkie ładowanie z mocą 11 kW
Dzięki mocy ładowania wynoszącej 11 kW można szybko i skutecznie ładować nawet pojazdy elektryczne o większej pojemności akumulatora. Skorzystaj z uproszczonego kalkulatora ładowania, aby sprawdzić, w jakim czasie TECHNIVOLT 1100 całkowicie naładuje Twój pojazd od 0 do 100. Podane czasy są teoretycznymi, maksymalnymi czasami ładowania. Zgodnie z powszechną rekomendacją samochód elektryczny należy ładować od około 20% do około 80% całkowitej pojemności akumulatora
Kalkulator czasu ładowania z TECHNIVOLT 1100

Chronione kartą RFID
Jeśli stacja ładowania elektrycznego jest swobodnie dostępna przy wjeździe lub w garażu, warto zastosować zabezpieczenie dostępu, które uniemożliwi nieuprawnionym osobom korzystanie z niej. W TECHNIVOLT 1100 można używać kilkuset kart RFID. W zestawie znajdują się już dwie karty RFID, które umożliwiają wygodne i bezpieczne ładowanie wyłącznie po uprzedniej autoryzacji. W dowolnym momencie można zaprogramować dodatkowe karty RFID.


Wskaźnik stanu LED
Kolorowy pierścień świetlny sygnalizuje gotowość do ładowania lub aktualny proces ładowania. Dzięki temu zawsze masz łatwy i zrozumiały dostęp do informacji o stanie pracy stacji ładowania.

Niższe koszty instalacji dzięki zintegrowanej funkcji wykrywania prądu upływowego DC
Jetzt wird es sehr technisch, aber auch wichtig! Die TECHNIVOLT 1100 besitzt bereits eine integrierte elektronische Erkennung von glatten Gleichfehlerströmen im Bereich von IΔn ≥ 6 mA, wie sie die DIN EN 61851-1 für Elektrofahrzeuge vorschreibt. Sie stellt sicher, dass die Stromversorgung des Fahrzeugs im Falle eines Fehlergleichstroms größer 6 mA getrennt wird. Das bedeutet für den Elektriker, der die Wallbox anschließt: Er benötigt lediglich einen Fehlerstromschutzschalter vom Typ A, der deutlich günstiger als ein Schalter vom Typ B ist.

Energiemanagement
Urządzenie TECHNIVOLT 1100 można podłączyć do systemu zarządzania energią, np. kompatybilnej instalacji fotowoltaicznej (instalacji PV), za pomocą protokołu EEBUS przez sieć LAN, aby ładować pojazd elektryczny w przypadku nadwyżki energii PV. Jeśli instalacja PV wytwarza więcej energii niż zużywa gospodarstwo domowe, można bezpłatnie ładować samochód elektryczny nadwyżką energii PV. Interfejs do SMA Sunny Home Manager jest już zintegrowany i można go aktywować za pośrednictwem interfejsu internetowego.
Systemy zarządzania energią:
- EEBUS: SMA / TQ i systemy pochodne TQ / Hager / GridX / Schneider Electric
- Modbus-TCP: ASKI / TQ i systemy pochodne TQ / Phoenix Contact
- SEMP: SMA

Ochrona przed wiatrem i warunkami atmosferycznymi
Elastyczne zastosowanie TECHNIVOLT 1100 wynika między innymi z właściwości jego obudowy. Ponieważ nadaje się on do montażu na zewnątrz, ta skrzynka ścienna jest dobrze i bezpiecznie zamknięta od zewnątrz. Jednak stacja ładowania jest narażona nie tylko na działanie deszczu, ale także innych czynników zewnętrznych. Kurz, a nawet nieuprawniona obsługa mogą spowodować zmniejszenie mocy ładowania lub uszkodzenie stacji ładowania. Dlatego TECHNIVOLT 1100 posiada klasę ochrony IP54. Oznacza to, że jest dobrze chroniona przed kurzem, niepożądanym dotknięciem oraz rozpryskami wody. Ta klasa ochrony jest szczególnie ważna, ponieważ w przeciwnym razie konieczne byłoby zapewnienie lepszej ochrony przed warunkami atmosferycznymi, co z kolei powodowałoby dodatkowe koszty. W przypadku TECHNIVOLT 1100 ochrona przed warunkami atmosferycznymi jest wliczona w cenę.

Zarządzanie obciążeniem
Jeśli parking jest wyposażony w kilka punktów ładowania (stacji ładowania), ograniczeniem prądu ładowania w punkcie ładowania jest przyłącze domowe, przewód zasilający lub odgałęzienie podrzędnej rozdzielnicy. Ograniczenie to stanowi górną granicę rozdzielanego prądu ładowania.
System zarządzania obciążeniem firmy TechniVolt umożliwia optymalne dostosowanie prądu ładowania z kilku punktów ładowania do maksymalnego dostępnego prądu i rozdzielenie go między podłączone samochody elektryczne.
Rozdzielenie obciążenia może odbywać się w sposób statyczny, dynamiczny i zależny od czasu. Dzięki temu ograniczone, wspólne źródło zasilania nie jest przeciążane.
Instalacja? Tylko przez specjalistę!
Podłączenie stacji ładowania może być wykonane wyłącznie przez profesjonalnego elektryka lub operatora sieci energetycznej. Należy przy tym zwrócić szczególną uwagę na całkowitą moc elektryczną podłączenia. Niektóre podłączenia domowe umożliwiają bowiem uzyskanie mocy całkowitej do 43 kW – w tym przypadku ładowanie za pomocą stacji ładowania o mocy 11 kW jest zazwyczaj możliwe bez żadnych problemów. Często jednak przyłącze domowe dostarcza tylko około 22 kW mocy całkowitej. Jeśli w gospodarstwie domowym oprócz stacji ładowania działają inne urządzenia, zwłaszcza te o dużym poborze mocy, ładowanie samochodu elektrycznego z ciągłą mocą ładowania 11 kW staje się trudne.
html
zip
| Pn | |
|---|---|
| EAN | 4019588063006 |
| Długość przewodu | 5 metr |
| Kolor | czarny/biały |
| Nr art. | 0000/6300 |
| Waga (z opakowaniem) | 10,43 |
| Waga (urządzenie) | 8,06 |
| Wymiary urządzenia (Sz x W x Dł) | 34 x 11,2 x 66 |
| Wymiary kartonu | 48 x 22,2 x 71,3 |
| sonstiges | |
|---|---|
| tvolt_load_static | Tak |
| tvolt_load_time_dependent | Tak |
| Finansowanie | _ |
| tvolt_load_phases_individual | Nein |
| tvolt_load_phase_iba_prevention | Tak |
| Moc ładowania | 11 |
| tvolt_load_dynamic | Tak |
| Wyjście / połączenie pojazdu | |
|---|---|
| Tryb ładowania | Mode 3, IEC61851-1 |
| Port do ładowania | Kabel ładujący 5m z wtyczką typu 2, IEC-62196-2 |
| Napięcie wyjściowe | 230 / 400 |
| Prąd ładowania | 16 |
| Moc ładowania | 11 |
| Warunki przechowywania | |
|---|---|
| Wilgotność | 5 ... 95 (względna, bez rosy) |
| Temperatura | -30 ... 70 |
| RFID | |
|---|---|
| Typ karty | MIFARE Classic 1k |
| UID | 4-bajtowy |
| Częstotliwość | 13,56 |
| Standard | ISO 14443A |
| Sieć & Komunikacja | |
|---|---|
| TCP/IP | Tak |
| IEEE 802.11n | Tak |
| WPA2 | Tak |
| IEEE 802.11g | Tak |
| DHCP | Tak |
| 100Base-T | Tak |
| IEEE 802.11b | Tak |
| 2,4 GHz | Tak |
| HTTP | Tak |
| Środowisko pracy | |
|---|---|
| Wysokość operacyjna | 2.000 |
| Wilgotność powietrza | 5 ... 95 (względna, bez rosy) |
| Klasa IP | 54 |
| Temperatura | -25 ... 55 (bez bezpośredniego światła słonecznego) |
| Odporność na uderzenia | IK08 |
| Komunikacja | |
|---|---|
| Komunikacja pojazdu | PLC, ISO 15118 Plug-&-Charge |
| Internet / sieć | Ethernet, WLAN |
| Punkt ładowania <> backend | OCPP wersja 1.5, 1.6 |
| Autoryzacja użytkownika | RFID |
| Modbus | Tak (Modbus-TCP) |
| EEBUS | Tak |
| SMA SEMP | Tak |
| Upoważnienie | |
|---|---|
| RFID | Tak |
| Właściwości mechaniczne | |
|---|---|
| Przepust dla kabli do transmisji danych | M25, für Kabel Ø 4-9 mm |
| Materiał obudowy | Plastik, ognioodporny |
| Przepust do linii zasilającej | M32, do kabli Ø 15-21 mm |
| Ochrona | |
|---|---|
| Wykrywanie prądu zwarcia DC | RCM wewnętrzny, IΔn ≥ 6 mA |
| MCB w wejściu | Charakterystyka wyzwalania C |
| RCCB w wejściu | 4P-20A-30mA, Typ A |
| Zasilanie | |
|---|---|
| prąd nominalny | 16 |
| tvolt_supply_standby | typ. 3,7 |
| Napięcie znamionowe | 230 / 400 |
| Kabel zasilający | max. 10 mm² Ø 15-21 mm |
| Rodzaj prądu | AC |
| Częstotliwość napięcia | 50 |




