3-lata gwarancji od firmy TechniSat Digital Sp. z o.o.
Oprócz ustawowej gwarancji oferujemy 3-letnią gwarancję na zakupione urządzenie. Wysterczy je zarejestrować. Listę produktów objętych gwarancją można znaleźć tutaj.
Skorzystanie z gwarancji jest dla Ciebie bezpłatne.
Twoje ustawowe prawa gwarancyjne pozostają oczywiście nienaruszone przez tę gwarancję.
Uwaga:
Skorzystanie z gwarancji wymaga rejestracji produktu w ciągu 4 tygodni od daty faktury oraz wyrażenia zgody na otrzymywanie materiałów reklamowych.
a) Okres gwarancji i zakres obowiązywania
- Gwarancja obowiązuje przez okres 3 lat od daty zakupu (decydująca jest data na fakturze).
- Obowiązuje przy zakupach w Unii Europejskiej oraz w Szwajcarii.
- Wymagana jest ważna rejestracja produktu (zobacz punkt 2) oraz zgoda na otrzymywanie materiałów reklamowych.
- W celu realizacji gwarancji neleży skontaktować się z serwisem TechniSat, podając datę wystawienia faktury sprzedawcy, numer seryjny urządzenia, opis usterki oraz moment, w którym wada wystąpiła (zobacz punkty 3 i 4).
b) Zakres gwarancji
W okresie gwarancyjnym usuwamy powstałe wady według naszego wyboru poprzez naprawę lub wymianę produktu.
Proszę zwrócić uwagę:
- Wymienione urządzenia lub części stają się naszą własnością.
- Korzystanie z usług gwarancyjnych nie przedłuża okresu gwarancji ani nie uruchamia nowego terminu.
- Gwarancja nie obejmuje odszkodowania ani rekompensaty za utratę danych (np. listy stacji, nagrania na dyskach twardych). Prosimy o wykonanie kopii zapasowej danych przed wysyłką urządzenia.
c) Gwarancja dotyczy tylko pierwszego nabywcy
- Gwarancja przysługuje wyłącznie pierwszemu właścicielowi urządzenia i nie można jej przenieść na inną osobę.
d) Wyłączenie gwarancji w przypadku wad/szkód spowodowanych przez:
- Nieprawidłowe użycie,
- Przyczyny zewnętrzne takie jak wilgoć, ciepło, przepięcia czy kurz,
- Nieprzestrzeganie wskazówek dotyczących bezpieczeństwa lub instrukcji obsługi,
- Uderzenie fizyczne (np. strącenie, upadek, uderzenie),
- Interwencje osób nieupoważnionych lub próby samodzielnej naprawy oraz,
- Przesyłka w opakowaniu nieodpowiednim do transportu.
- Brak instalacji udostępnionej przez nas aktualizacji oprogramowania, jeśli poinformowaliśmy Cię o aktualizacji oraz prawnych konsekwencjach jej niezainstalowania i zapewniliśmy instrukcję instalacji.
e) Wymiana w przypadku uzasadnionej reklamacji gwarancyjnej
Jeżeli zachodzi uzasadniony przypadek gwarancyjny, otrzymają Państwo od nas naprawione lub nowe, równoważne urządzenie zastępcze. Koszty odesłania pokrywamy my.
f) Ochrona danych
Informacje dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych w ramach gwarancji zgodnie z art. 13 RODO można znaleźć tutaj. Na życzenie chętnie udostępnimy Ci te informacje również w formie pisemnej.
g) Naprawa poza gwarancją
Jeżeli wystąpi wada, która nie jest już objęta gwarancją, oferujemy Państwu naprawę odpłatnie. Prosimy o kontakt z naszym Serwisem pod numerem +48 71 310 41 48 lub mailem na adres: serwis@technisat.com. W takim przypadku koszty wysyłki ponosi klient.