Przejdź do głównej zawartości Przejdź do wyszukiwania Przejdź do głównej nawigacji

Gwarancja i rejestracja produktu

Kupując wysokiej jakości produkt TechniSat, zdecydowali się Państwo na urządzenie najwyższej klasy, które na każdym etapie produkcji zostało poddane rozbudowanym testom jakości oraz rygorystycznej kontroli końcowej. Jeśli jednak zakupiony u nas produkt TechniSat nie będzie działał prawidłowo, bardzo tego żałujemy i prosimy o kontakt z Państwa sprzedawcą, dystrybutorem lub z naszą poniżej podaną infolinią serwisową.

Oprócz ustawowej rękojmi oferujemy Państwu gwarancję na wszystkie urządzenia TechniSat oznaczone odpowiednim logo, zgodnie z poniższymi postanowieniami. Wyraźnie wyłączone są niektóre urządzenia (np. urządzenia z kategorii B/C lub artykuły specjalne) lub obowiązują szczególne warunki gwarancji dla wybranych produktów (np. anteny SATMAN Sat).

Skorzystanie z gwarancji jest dla Państwa bezpłatne. Państwa ustawowe prawa rękojmi pozostają oczywiście nienaruszone.

Dowiedz się więcej

Anteny satelitarne z serii SATMAN wykonane są z najwyższej jakości aluminium i są w 100% odporne na rdzę. Dlatego na nasze anteny satelitarne z serii SATMAN – oprócz ustawowej rękojmi – udzielamy 20-letniej gwarancji na wszystkie metalowe elementy przeciwko perforacji przez rdzę.

Państwa ustawowe prawa rękojmi nie zostają przez to ograniczone.

Dowiedz się więcej

Na produkty kategorii B otrzymują Państwo od daty zakupu 24 miesiące ustawowych praw rękojmi.
Na produkty kategorii C otrzymują Państwo od daty zakupu 12 miesięcy ustawowych praw rękojmi.
Na pozostałe artykuły otrzymują Państwo od daty zakupu 24 miesiące ustawowych praw rękojmi.

Rejestracja produktu w celu uzyskania gwarancji nie jest możliwa dla produktów kategorii B, C oraz artykułów wyprzedażowych.